zaterdag 2 augustus 2008

Teenstreet 2008

Vandaag begint Teenstreet weer. Ook dit jaar zijn er weer ruim 3500 tieners naar Duistland gereisd om dit evenement mee te maken. Het thema dit jaar is "Blindsight". Wat mij aanspreekt aan Teenstreet is de radicaliteit. Gewoon gaan voor Jezus. In de jaren dat ik als tienerleider meeging, kwamen "mijn" tieners anders thuis. Daarnaast werkt het stimulerend om zoveel tieners te zien die ook Jezus volgen. Bid voor de sprekers, de organisatie, maar vooral voor elke tienerleider die 6 tieners onder zijn/haar hoede heeft. Wil je er iets van meemaken, kijk dan op de Teenstreet website.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Haije ik wil je steeds al mailen maar het komt er niet van! Daarom nu even een krabbel!
Teenstreet is life-changing, niet alleen voor tieners maar ook voor coaches! Het is geweldig.. Echt een aanrader, heaven on earth, Jezus heel dichtbij!
Ik mail je snel, werk en zo is nog steeds niks, ik vertrouw op God maar soms frustreert het me wel ;-)

Hoe gaat het met jullie en Espagne?

Groetjes
Wendy

Haije Bergstra zei

Hallo Wendy,

Goed zeg dat je veel aan deze week hebt gehad. Hoe was het voor je tieners? Als dit dat dan weer hoor dan vind ik het altijd jammer dat er niet meer van de Parousia naar toe gaan.

Volgend jaar weer?